Can I exchange my order?
ဝယ်ယူထားသော ပစ္စည်းအား လက်ခံရရှိပြီး ၁၅ ရက်အတွင်း တန်ဖိုးတူ (သို့) တန်ဖိုးများသော ပစ္စည်းဖြင့် ပြန်လည်လဲလှယ်နိုင်ပါသည်။ အကယ်၍ မူလပစ္စည်းထက် တန်ဖိုးနည်းသောတစ်ခုအား လဲလှယ်လိုပါက Yangoods ဘက်မှ ငွေသားပြန်လည်ပေးအပ်မည် မဟုတ်ပါ။
လဲလှယ်လိုသော ပစ္စည်းသည် Price Tag နဲ့ မူလအနေအထားအတိုင်း ရှိရန် လိုအပ်ပါသည်။
လဲဲလှယ်လိုသော ပစ္စည်းသည် တန်ဖိုးပိုများနေပါက ငွေသားအလိုက်ပေးရန်လိုအပ်ပြီး အသစ်လဲမည့် ပစ္စည်းလက်ကျန်မရှိပါက လဲလှယ်လို့ရမည်မဟုတ်ပါ။
အကြောင်းတစ်စုံတစ်ရာ မေးမြန်းလိုပါက 09-258707327 ကို ရုံးချိန်အတွင်း ဆက်သွယ်စုံစမ်းနိုင်ပါသည်။
YOU MAY EXCHANGE YOUR PRODUCT FOR ONE OR MORE PRODUCTS OF A DIFFERENT COLOR, SIZE OR DESIGN WITH A TOTAL VALUE EQUAL TO THE ORIGINAL PRODUCT (15) DAYS OF DELIVERY. IF YOU EXCHANGE YOUR PRODUCT FOR ITEMS WITH A LESSER TOTAL VALUE, YANGOODS CANNOT REIMBURSE YOU FOR THE DIFFERENCE IN COST.
EXCHANGED ITEMS MUST BE UNUSED, HAVE THEIR ORIGINAL TAGS AND BE IN LIKE-NEW CONDITION.
TO EXCHANGE AN ITEM FOR A HIGHER-PRICED PRODUCT, YOU MUST PAY THE DIFFERENCE IN PRICE.
YOU WILL NOT BE REFUNDED THE PRICE DIFFERENCE FOR EXCHANGING AN ITEM FOR A LOWER-PRICED PRODUCT.
ITEMS CAN ONLY BE EXCHANGED FOR PRODUCTS WE CURRENTLY HAVE IN STOCK. TO CHECK ON THE AVAILABILITY OF YOUR PREFERRED ITEM, PLEASE CONTACT US AT 09258707327 WITHIN OFFICE HOURS.
If I receive a damaged or defective item, will yangoods replace it?
ဝယ်ယူထားသော ပစ္စည်းအား အထက်ပါစည်းမျဉ်းစည်းကမ်းအတိုင်း ဝင်ပါက (၁၅) ရက်အတွင်းလဲလှယ်နိုင်ပါသည်။
We will replace a damaged or defective item within (15) days of delivery.
Can I exchange/return my online purchase at the store?
Website မှ ဝယ်ယူထားသော ပစ္စည်းများသည် ဆိုင်များတွင် လဲလှယ်ခွင့်ရှိမည်မဟုတ်ပါ။
Items cannot be exchanged/returned at one of our stores upon presentation of receipt.
How do I return my online order if I want to make exchange/return?
Yangoods Page messenger မှလည်းကောင်း၊ ဖုန်း - 09-258707327 (or) 09-952255153၊ mail – [email protected] သို့ ရုံးချိန်အတွင်း ဆက်သွယ်မေးမြန်နိုင်ပါသည်။
You can contact our customer service through 09258707327 (or) 09-952255153 by email at [email protected] .
Who will have to pay the delivery fees for the exchanged items?
ဝယ်ယူထားသောပစ္စည်းသည် အနာဆာပါနေပါက Yangoods ဘက်မှ ကျခံပေးမည်ဖြစ်ပြီး မကြိုက်၍လဲလှယ်လိုပါက ဝယ်ယူသူဘက်မှ ကျခံရမည်ဖြစ်ပါသည်။
You must pay for the pickup and delivery costs for items exchanged due to change-of-mind. Yangoods is only responsible for pickup and delivery costs for damaged/defective items.
If I give a yangoods item as a gift, can the person I give it to exchange or return it?
လက်ဆောင်ရထားသော ပစ္စည်းအား အထက်ပါစည်းမျဉ်းစည်းကမ်းအတိုင်း ဝင်ပါက (၁၅) ရက်အတွင်းလဲလှယ်နိုင်ပါသည်။
Yes, if the recipient has a proof of purchase, such as the order confirmation email or e-invoice, they can exchange or return it within (15) days of delivery. Please make sure all items are unused, have their original tags and are in like-new condition.
To exchange an item for a higher-priced product, you must pay the difference in price. You will not be refunded the price difference for exchanging an item for a lower-priced product.
Items can only be exchanged for products we currently have in stock. To check on the availability of your preferred item, please contact us at 09258707327 within office hours.
Do you accept exchanges for scarves?
ဝယ်ယူထားသောပစ္စည်းသည် ပုဝါဖြစ်နေပါက Yangoods ဘက်မှ လဲလှယ်ပေးခြင်းရှိမည်မဟုတ်ပါ။
However, we do not have a exchange service for scarves.
Can I receive a refund if I return an item?
ငွေသားဖြင့်ပြန်လည်လဲလှယ်ပေးသော ဝန်ဆောင်မှု မရှိသေးပါ။
We currently do not have exchange service like this one.
To be successful your content needs to be useful to your readers.
Start with the customer – find out what they want and give it to them.